Klik hier om je in te schrijven voor het webinar
Ondernemers van groeiende bedrijven zijn druk om hun onderneming op de rit te houden, klanten en medewerkers tevreden te stellen en gewend om elke dag hun zaken opnieuw voor elkaar te krijgen. Maar hoe zorgen ze ervoor dat de groei van het bedrijf voldoende winstgevend is én dat de komende jaren blijft? De administratie voldoet prima om terug te kijken. Maar de expertise ontbreekt om vooruit te kijken, houvast te vinden voor investeringen in mensen en middelen en met een gerust gevoel toekomstgericht te ondernemen.
Beheersbare, duurzame groei met een virtual CFO
Een fulltime CFO is voor veel MKB-bedrijven financieel onhaalbaar – en ook niet nodig. Speciaal voor groeiende ondernemingen hebben we een ‘virtual CFO’ ontwikkeld die op afstand zorgt dat de plannen er komen, de winstkansen gepakt worden, de cashflow de goede kant op gaat en zorgt dat als er groeifinanciering nodig is daarvoor een doortimmert voorstel komt tegen de beste voorwaarden.
Virtual CFO is erop gericht om de ondernemer te ontzorgen, bespaart de ondernemer veel tijd door financiële expertise toe te voegen die ondernemers helpt om beheersbaar en duurzaam te groeien.
Virtual CFO is de optelsom van onze beste accountants, fiscalisten en juristen die ondernemers actief ondersteunen om met een gerust hart te blijven groeien.
Webinar voor Groeiende Ondernemers
Op donderdag 1 februari vanaf 09.30 uur organiseren we een gratis webinar waarin we laten zien hoe een virtual CFO werkt voor jouw onderneming. Onderwerpen die in het webinar besproken worden zijn:
- Cashflow oogsten
- Eigenaar tijd verbeteren
- Plannen voor groeiende bedrijven
- Financiële veiligheid
- Onderhandelingskracht door gezonde financiën
- Financiering van groei-investering
- Winstvinders
Je bent van harte uitgenodigd!
Je bent van harte uitgenodigd. Het is GRATIS, duurt precies één uur en gaat je gegarandeerd op nieuwe ideeën brengen hoe je duurzaam winstgevend kunt blijven groeien met je onderneming. Zonder slapeloze nachten over de toekomst.